Вхiд
 +38 (096) 144-39-67
  
 +38 (066) 565-25-54

Cкладання та подання фінансової і бюджетної звітності установи, яка реорганізується або ліквідується.

 

Як потрібно складати та подавати фінансову і бюджетну звітність бюджетним установам, що припиняють свою діяльність шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації?

Відповідно статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників.

Порядок складання та подання звітності бюджетними установами, що припиняють свою діяльність шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації, визначено Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку в державному секторі 101 “Подання фінансової звітності”, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2009 № 1541, Порядком заповнення форм фінансової звітності в державному секторі, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 28.02.2017 № 307, Порядком складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов'язкового державного соціального і пенсійного страхування, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2012 № 44.

Звітним періодом бюджетної установи, що ліквідується або припиняє свою діяльність шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), є період з початку року до моменту ліквідації.

Бюджетні установи, які ліквідовані або припинили свою діяльність протягом звітного періоду, складають фінансову та бюджетну звітність в обсязі річної і подають розпоряднику бюджетних коштів вищого рівня, під контролем якого вони перебували, та органам Казначейства за місцем обслуговування. У фінансовій та бюджетній звітності таких бюджетних установ залишки на кінець звітного періоду не зазначаються.

Розпорядники бюджетних коштів вищого рівня у разі виключення зі сфери свого управління розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня у зв’язку з припиненням їх діяльності, у зведеній фінансовій та бюджетній звітності залишки на початок року зазначають без змін.

Створені протягом звітного періоду бюджетні установи фінансову та бюджетну звітність складають і подають розпорядникам бюджетних коштів вищого рівня та органам Казначейства за місцем обслуговування у встановленому законодавством порядку. У фінансовій та бюджетній звітності таких бюджетних установ залишки на початок звітного періоду не зазначаються.

У разі зміни протягом звітного періоду розпорядника бюджетних коштів вищого рівня бюджетні установи фінансову та бюджетну звітність складають як такі, що ліквідовані або припинили свою діяльність, та подають в обсязі річної розпоряднику бюджетних коштів вищого рівня, під контролем якого вони перебували. Розпоряднику бюджетних коштів вищого рівня подається фінансова звітність, складена як для новоствореної бюджетної установи, в установленому законодавством порядку.


Повернутись до списку консультацій