Аналізуючи ринок програмного забезпечення для установ державного сектору ми керувались запитами, в першу чергу, працюючих бюджетних бухгалтерів. Тому обрали собі у партнери розробників того програмного забезпечення, яке найбільш відповідає завданням бюджетних установ та організацій. Програми “Платформа моделювання технологічних процесів” (ПМТП) та “Українські бухгалтерські системи” (УБС) максимально відповідають вимогам законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку, розрахунку заробітної плати та управління персоналом у бюджеті. Тепер, ми не тільки надаємо консалтингові послуги з бухгалтерського обліку. Ми сформували професійну команду, яка буде допомагати якісно та комплексно організувати облік в установах державного сектору за рахунок професійного консалтингу та впровадження програмного забезпечення.
Програмне забезпечення УБС максимально адаптоване під запити бюджетних установ, адже воно просте в експлуатації, регулярно оновлюється та є доступним для більшості бюджетних організацій.
Система ПМТП використовує більш технологічні підходи до розробки, тому вона реалізована в архітектурі 3 рівневого клієнт-сервера з використанням хмарних сервісів. Такий підхід дозволяє отримати більше переваг та можливостей, але він і дорожчий.
Ми допоможемо вам обрати програму, яка найбільше підійде для вашої організації, виходячи з ваших потреб.
Для бухгалтера бюджетної установи важливо, щоб програма максимально відповідала законодавчим нормам ведення бухгалтерського обліку. Також у програмі повинні бути вже налаштовані усі стандартизовані шаблони, форми документів та звітів. Обрані нами системи вже відповідають вказаним вище вимогам. Використовуючи одну з програм, бухгалтер зможе комплексно вести облік в організації, формувати кошторис витрат, вести облік ОЗ та МНА, проводити інвентаризацію, проводити господарські операції, вести облік зобов'язань готувати документи та звіти (квартальні та річні).
Даний інструмент дозволить автоматизувати процеси по розподілу бюджетних коштів загального та спеціального фондів. Розпорядникам бюджетного фінансування буде простіше проводити операції з фінансування підвідомчих установ. У системах можна налаштувати ієрархію структури розподілення коштів, автоматично розподіляти відкриті асигнування за вказаними правилами, контролювати перевищення сум у кошторисі та асигнуваннях, аналізувати дані фактичного та запланованого фінансування. За результатами роботи з програм можливо сформувати звіти, які відповідають затвердженим законодавчим нормам.
Установам державного сектору усі операції щодо придбання товарів та послуг потрібно фіксувати та вести облік суппутніх документів. У системах зручно вести облік товарно-матеріальних цінностей та запасів організації їх надходжень, переміщення та вибуття. Системи автоматизації дозволяють фіксувати усі договірні документи з постачальниками, накладні, акти виконаних робіт. З систем можна сформувати оборотні відомості руху ТМЦ у розрізі рахунків та матеріально-відповідальних осіб.
Заробітна плата в бюджеті складається з багатьох складових, які потрібно обов'язково враховувати: посадовий оклад або ставка, надбавки, доплати, премії та матеріальна допомога. Обравши одну з поданих вище програм, бухгалтеру по заробітній платі буде легко нараховувати зарплату працівникам бюджетної установи, адже ці системи повністю відповідають нормам законодавства. Осі особові рахунки працівників будуть у повному порядку, нарахування та утримання розраховуватимуться автоматично на підставі даних особових рахунків. Проводити індексацію заробітної плати буде значно простіше, а історія змін назавжди збережеться у базі даних. Облік лікарняних, відпусток, пільг та інших виплат відповідно до законодавства. Усі необхідні типові форми та звіти можна сформувати із системи.
Завдяки використанню програмного забезпечення кадровий облік в організації буде в повному порядку. Підготовка наказів по підприємству буде займати лічені хвилини, адже у системах вже є готовий перелік типів наказів по персоналу, а також їх стандартизованих друкованих форм. Ви зможете формувати штатний розклад організації з використанням вже налаштованих складових окладу, розрядів, схем роботи, стажу та вислуг.
Конролюючі суб'єкти державного сектору — це головні розпорядники бюджетних коштів та розпорядники нижчого рівня, мають конролювати виконання вимог законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку та складання бюджетної звітності підпорядкованими бюджетними організаціями. Завдяки зручному інструменту представлених систем, дані процеси будь проводитись в автоматичному режимі. Підзвітні організації зможуть подавати періодичні фінансові та бюджетні звіти у контролюючі організації, а система дозволить швидко перевіряти, упорядковувати та подавати усі отримані дані у вигляді підсумкових зведених звітів. Використання однієї з систем дозволить контролюючим організаціям та управлінням оперативно координувати роботу щодо складання звітності одержувачами бюджетних коштів.